O tom, že si riadenie elektronických cenoviek vyžaduje spoľahlivý systém, sme už hovorili. Väčšina implementátorov využíva na ich správu softvér priamo od výrobcu. Zo začiatku sme to tak robili aj my, no veľmi rýchlo sme začali narážať na problémy. Preto sme sa rozhodli ísť vlastnou cestou a vytvoriť pre našich zákazníkov naše vlastné prepracované centrálne riešenie s názvom NOV ESL Solution.

Keďže veľmi dobre poznáme československý retail, tak vieme, že predajcovia musia na cenovkách zobrazovať množstvo informácií o produkte, o ktorých výrobcovia hardvéru ani netušia. Tým, že československý trh má úplne inú legislatívu ako zahraničné krajiny, tak sme potrebovali vytvoriť layouty ušité presne na mieru, a preto spraviť design aj zložitých kombinácií, ktoré sa u nás používajú. Keďže takýto design nie je možné vyrobiť u žiadneho layout designera, vytvorenie vlastného nástroja bolo pre nás nevyhnutné.

NOV ESL Solution je hardvérovo multiplatformové riešenie, čo znamená, že dokáže spolupracovať aj s inými výrobcami elektronických cenoviek, a tak je aj monitoring pre zákazníka oveľa globálnejší a má množstvo funkcionalít.

Našim zákazníkom sme chceli pomôcť aj v tom, aby mali svoje cenovky zjednotené. Náš softvér dokáže naraz riadiť elektronické cenovky, ale aj tie papierové. Ak by sme nevytvorili jedno univerzálne riešenie, tak by naši zákazníci mali dvakrát toľko práce. Zamestnanec by totiž musel pracovať s papierovými a s elektronickými cenovkami zvlášť.

A keďže ovládanie elektronických cenoviek je veľmi jednoduché, zvládne to naozaj každý, dokonca aj zahraničný personál.

Neváhajte s nasadením elektronických cenoviek, naša firma sa postará o všetko!