Bojujete s nedostatkom personálu? Naše elektronické cenovky pomôžu váš problém vyriešiť!
Konzumná spoločnosť, v ktorej žijeme, si vyžaduje denne obslúžiť obrovské množstvo zákazníkov. Celý proces obsluhy zákazníka začína už pri výrobe tovaru a končí pri zaplatení nákupu pri pokladni. Rovnako zaneprázdnený je aj personál, ktorý má na starosti chod predajne, kontrolu tovaru či neustále zmeny cien. Práve pre nich sú určené naše elektronické cenovky, vďaka ktorým šetríte nielen čas, ale aj pracovnú silu.
Pokiaľ sa rozhodnete do svojich prevádzok zaviesť elektronické cenovky, vaši zamestnanci už nebudú musieť tráviť hodiny práce pri výmene a kontrole papierových cenoviek, ktoré bývajú často nečitateľné, pokrčené alebo pomiešané. Vďaka centrálnemu systému NOV ESL Solution určeného na prácu s elektronickými cenovkami vždy viete, v akom stave sa vaša cenovka nachádza a aké údaje v danom okamihu zobrazuje. Navyše celý proces zmeny cien funguje na diaľku, čo znamená, že vaši zamestnanci nemusia fyzicky cenovky na lište vymieňať.
Svoj čas dokážete vďaka elektronickým cenovkám ušetriť aj pri kontrole dátumov spotreby jednotlivých tovarov. Zamestnanec si vie cenovku tovaru s blížiacim sa koncom dátumu spotreby veľmi jednoducho a rýchlo rozblikať, a tak získaný čas venovať inej práci. Viac v našom videu:
Okrem toho elektronické cenovky umožňujú našim zákazníkom zamestnávať aj zahraničný alebo menej kvalifikovaný personál, nakoľko je práca s nimi naozaj veľmi jednoduchá a efektívna.
Ušetrený čas, ktorý získate zavedením elektronických cenoviek, môžu vaši zamestnanci venovať inej pracovnej náplni. Nasaďte elektronické cenovky aj do vašej prevádzky!
Zdieľajte na sociálnych sieťach
Mohlo by vás zaujímať
Kontakt
Ak máte záujem o elektronické cenovky alebo potrebujete viac informácií, sme vám k dispozícii. Spojte sa s nami cez uvedený kontakt.
Sledujte nás